į pradžią turinys susisiekite  
 lt  |  en  |  ru 
Naujienos
2020-08-18

Alizavoje Žolinių proga krepšinio 3x3 varžybos

Rugpjūčio 15 dieną Alizavoje vyko Žolinių šventė. Ta proga buvo suorganizuotos krepšinio 3x3 varžybos. Iš viso dalyvavo dvi komandos: Žaidelių ir Alizavos. Kadangi komandų susirinko nedaug, buvo nuspręsta žaisti iki dviejų pergalių. Po azartiškų kovų krepšinio aikštelėje buvo išaiškinti nugalėtojai. Pirmas rungtynes laimėjo Žaidelių komanda, antras Alizavos, bet lemiamose varžybose stipresni visgi buvo Žaidelių komandos krepšininkai. Visi dalyviai buvo apdovanoti Kupiškio r. kūno kultūros ir sporto centro diplomais. O Alizavos bendruomenės pirmininkas Bronius Kaminskas komandas apdovanojo medaliais, komandai nugalėtojai įteikė taurę.

Sporto instruktorius
Algimantas Baziukas

 

Nuotraukas rasite čia >>>>>

 
 
2020-08-18

KKSC irkluotojai stovykloje Trakuose

Rugpjūčio 17-23 dienomis Trakuose vyksta stovykla "Noriu būti čempionu" Kupiškio r. kūno kultūros ir sporto centro irklavimo grupių auklėtiniams. Stovykloje dalyvauja 15 centro irkluotojų. Stovyklos programoje numatyta ne tik treniruotės ir dalyvavimas Lietuvos jaunučių, jaunių, jaunimo ir suaugusių čempionate, bet ir kitos veiklos.

 

Nuotraukas rasite čia >>>>>

plačiau
 
2020-08-17

2020 M. KUPIŠKIO RAJONO SENIŪNIJŲ SPORTO ŽAIDYNIŲ PROGRAMA

RUGPJŪČIO 22 DIENĄ

10 val. – Krepšinis 3x3 (Kupiškio Povilo Matulionio progimnazijos sporto salėje);

14 val. – Futbolas 5x5 (Kupiškio Povilo Matulionio progimnazijos dirbtinės dangos futbolo aikštelė);

Po krepšinio  varžybų Smiginis (Kupiškio Povilo Matulionio progimnazijos sporto salėje);

Po krepšinio varžybų Seniūnijų trikovės varžytuvės (Kupiškio Povilo Matulionio progimnazijos sporto salėje).

RUGPJŪČIO 23 DIENĄ

10 val. – Šaškės ir šachmatai (Kupiškio Povilo Matulionio progimnazijoje);

10 val. – Stalo tenisas (Kupiškio Povilo Matulionio progimnazijoje);

18 val. – Parko tinklinis 3x3 (Pagardų tinklinio aikštelė).

 

Nuostatai >>>>>>

Skelbimas >>>>>

 
 
2020-07-27

Dėmesio !

2020 m. rugpjūčio 1 d. Kupiškyje vyks Lietuvos triatlono sprinto čempionatas.

 

Skelbimas >>>>>

 
 
2019-07-20

Lietuvos paplūdimio futbolo čempionato I – asis etapas Kupiškyje

Savaitgalį Kupiškyje startavo 2020 metų Lietuvos paplūdimio futbolo čempionatas. Aštuonių komandų turnyre po pirmojo etapo savo grupėse pirmauja sostinės komandos „Audra“ ir IGOL. Deja, dėl autobuso gedimo Kupiškio nepasiekė Prienų KKSC atstovai, kuriems įskaityti du techniniai pralaimėjimai.

Varžybų atidarymo metu sveikinimo žodį tarė ir atminimo dovanomis apdovanojo komandas ir svečius Kupiškio savivaldybės meras Dainius Bardauskas. Sėkmės linkėjo Lietuvos salės ir paplūdimio futbolo asociacijos prezidentas Vidmantas Butkevičius. Komandoms gero žaidimo linkėjo profesorius, habilituotas mokslų daktaras Algirdas Raslanas.

 

Nuotraukos >>>>>

plačiau
 
2020-07-07

Atviras Lietuvos moterų  paplūdimio futbolo turnyras Kupiškyje

 

Liepos 6 – ąją, minint Mindaugo karūnavimo dieną, Aukštupėnų poilsiavietės modernioje paplūdimio futbolo aikštelėje vyko atviras Lietuvos moterų paplūdimio futbolo turnyras. Paplūdimio futbolą populiarina ir skleidžia žinią Lietuvos mastu Kupiškio KKSC instruktorius Ričardas Puntuzas ir KTVM kūno kultūros mokytojos Diana Balužytė ir Jūratė Ažubalytė. Moterims futbolas nėra svetimas, o aikštelėje matome ne tik jaunus veidus, bet ir vyresnio amžiaus žaidėjas. Šie metai šiek tiek kitokie, nes dėl šalyje buvusio karantino sąlygų neturėjome draugiškų rungtynių, tačiau džiaugiamės,  jog į turnyrą atvyko komandos iš Utenos, Panevėžio, Ignalinos ir Kupiškio.   

 

Nuotraukos >>>>>>

plačiau
 
2020-06-30

Kupiškio rajono savivaldybė skelbia konkursą Kupiškio r. kūno kultūros ir sporto centro direktoriaus pareigoms eiti.

 

Nuoroda į pagrindinį skelbimą >>>>>

plačiau
 
2020-06-29

Tarptautinė "Gintarinių irklų" regata

Savaitgalį birželio 26-28 d. Trakuose vyko 58-oji tarptautinė "Gintarinių irklų" regata. Pirmoje šį sezoną regatoje varžėsi Lenkijos, Latvijos, Estijos, Vokietijos ir Lietuvos irkluotojai. Tai suaugusiųjų varžybos, kuriose startuoja olimpiečiai, tačiau jose patirtį semiasi ir jaunieji irkluotojai. Kupiškiui atstovavo dvi porinės dvievietės: Domantas Riauba ir Tautvydas Šlapelis, bei Nojus Baronas ir Simonas Laurinavičius. Simonas Laurinavičius su Nojumi Baronu varžėsi lengvo svorio porinių dviviečių valčių klasėje ir iškovojo sidabro medalius. Sveikiname juos!
Domantas Riauba ir Tautvydas Šlapelis finale C iškovojo 5 vietą.
Kupiškėnai aktyviai savanoriavo šioje regatoje. Laikytojais, kontrolės komisijoje, finiše, apdovanojimų komandoje darbavosi Emilija Riaubaitė, Miglė Tamošiūnaitė, Vestina Aleknaitė, Rebeka Jankauskaitė, Kamilė Skrupskytė, Justina Šližauskaitė, Edgaras Šlapelis, Majus Gabriūnas, Gabrielis Petrulis, Laimis Tamošiūnas, Dominykas Petryla.
Teisėjavimo įgūdžius tobulino kandidatai į Nacionalinės kategorijos teisėjus Faustas Baronas, Arijus Petrulis ir Vygantas Valma, teisėjavo nacionalinės kategorijos teisėjos Monika Murnikovaitė ir Laimutė Šližauskienė.

 

Nuotraukos >>>>>

 
 
2020-06-25

Merginų paplūdimio futbolas 5x5

2020 m. liepos 6 dieną prie Kupiškio marių 10.30 val. vyks merginų paplūdimio futbolo 5x5 turnyras. Kviečiame registruotis ir dalyvauti! Registracija vyksta iki liepos 1 dienos (tel. 868802683). Žaidėjoms žadame geras emocijas ir įnirtingą kovą dėl prizų! Kviečiame ir žiūrovus! Nepraleiskite progos, merginų futbolas Kupiškyje vyksta ne kiekvieną dieną.

 

Skelbimas >>>>>

Nuostatai >>>>>

 
 
2020-06-09

Pagrindiniai principai, kuriuos derėtų įsiminti, vasarą sportuojant  lauke

 

  •   Nesportuokite per karščiausią dienos dalį, nes tuomet sveikatai iškyla didžiausias pavojus. Geriausias laikas treniruotei – ankstyvas rytas arba pavakarė.
  •       Jokiu būdu nepamirškite skysčių! Sportuojant karštą dieną, per treniruotę žmogaus organizmas gali netekti nuo 1 iki 2,5 litro skysčių, o tai – itin reikšmingas kiekis. Skysčių trūkumas gali pabloginti ne tik savijautą, bet ir gerokai apsunkinti širdies ir kraujagyslių sistemos darbą. Kiekvienos treniruotės metu, kas 10 – 15 minučių išgerkite po 100 – 200 ml vandens.
  •     Jei yra galimybė – išmaniaisiais prietaisais sekite širdies ritmą ir pulsą.
  •      Pasiryžimas sportuojant perlipti savo galimybių ribas ne visuomet pagirtinas. Visuomet atkreipkite dėmesį į savo kūno siunčiamus signalus ir pajutę nuovargį ar silpnumą būtinai sustokite.

 

Video >>>>>

plačiau
 
<<  ankstesnis  1   2   3   4   5   6   10  20  30  40  50  60  70  sekantis  >>